Alang alang dah adew dekat blog saya.Jom ♥ Folow | ♥ Dashboard
/a> < Nanad Nunud.




Credit.
Skin and design by : Iyra Monster
Background by : Nabila Mars
Used : Photoshop CS5
Image from : WeHeartIT
Other Stuff from : Kak Una | Lettha

Thursday 8 December 2011, 23:12
memory in sukses

assalammualaikum .
waaahhh ,lame sangat da niyy tak mengupdate blog niyh ,makin buruk daa aku tengok blog niyy .whatever lahhh ,nanti lahh aku usik2 ko aehh .hha :)
seperti yang korang tawu aku niy spm candidates tuk taon niyy ,so inilah time kite orang nak MERDEKA !! .yeahhh !! jangan jelez aww dak-dak junior .lepaz niy da tak pakai BAJU SEKOLAH lagy ,hhahax :)(ketawe kejam ) . .

tapi kann saat tak sabar2 nak habis sekolah dulu ,bertukar jady lain bila da habis sekolah . .tawu tak kenape ? .yelahhh ,berpisah dengan rakan-rakan  ,takde lagi rakan ketawe kite ,rakan gurau2 ,kan time kite sedih time kat rumah . huu~aku pasti setiap orang akan merasainya nanti ^^ .

bile bosannn ,suke tengok gambar-gambar kenangan yang ade time kat sekolah :) .,saat riang gembira ,macam-macam moment adee .huuu~~ ,kadang-kadang tersenyum sendiri bile teringat satu -satu moment tue .macam-macam lahh berlaku  . tak matured langsung perangai .haha .walau ape2 punn aku rindukan moment tue ,tak kesahh lahh pahit ataupun manis :) .

rakan-rakan  ,TERIMA KASIH kerana sudi jadi sahabat aku mase kat sanee ,aku appreciate sangat ;) korang sahabat yang terbaik lahh , .aku sayang korang semua >3 .mmmuahh :)

ok lahhh ,sampy sini jee entry ak u .huuu .nak pi mam lahh ,lapooo ^^
ehh ,lupe lakk ,nak cakap ,kat bawah niy ade lahh gambar2 sweet moment at sukses .hha ,kredit too anys n maryam :)tanpa dieorang tadelahh gamba-gamba 
kenangan niy :)








 







| Newer Post-->